string(1) "1"

di, 27 september 2022
Harold Oude Smeijers en Tim Evers van KroeseWevers

Miljoenenontbijt met KroeseWevers

Laat je tijdens het Miljoenenontbijt bijpraten over alle veranderingen voor MKB ondernemers!

Op 20 september is het Prinsjesdag. Koning Willem-Alexander maakt tijdens de troonrede de belangrijkste plannen van de regering bekend. De traditie schrijft voor dat de minister van Financiën op deze dag de Tweede Kamer het koffertje met daarin de Miljoenennota en de Rijksbegroting overhandigt.

De vierde dinsdag van september, dus een week na Prinsjesdag, praat Belastingadviseur Harold Oude Smeijers van KroeseWevers je helemaal bij over de nieuwe maatregelen op het gebied van belastingen. Wat zijn de plannen? Hoe worden de plannen gefinancierd? En welke gevolgen zijn er voor ondernemers?

Schrijf je snel in voor de kennissessie annex ‘het Miljoenenontbijt’. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Heb je een specifieke vraag, mail deze dan vooral!

Wil je kennismaken met MKB Twente en de events die we organiseren? Stuur een bericht naar secretariaat@wordpress-802619-4310478.cloudwaysapps.com

dinsdag 27 september 2022, van 08.00 tot 10.00 uur

8.00 uur inloop en ontbijt
8.30 uur aanvang kennissessie
09.30 uur koffie & napraten
10.00 uur einde

Locatie: Saxion Centrum voor Ondernemerschap (Stadscampus Connect-U), Ariënsplein1, Enschede

Aanmelden
Aanmelden kan via het formulier hieronder. Wij gaan bewust om met de inkoop van middelen en catering en willen verspilling voorkomen. Mocht je onverhoopt toch niet aanwezig kunnen zijn, wil je ons dit dan tijdig laten weten? Wij nodigen je tevens van harte uit om met de fiets of OV naar de Stadscampus Connect-U te komen.