Kennissessie bij De Persgroep

2019-06-20 16:00:00 2019-06-20 18:30:00 Europe/Amsterdam Kennissessie bij De Persgroep Lonnekerspoorlaan 114b Enschede MKB Twente secretariaat@mkb-twente.nl false YYYY-MM-DD

Kennissessie bij De Persgroep

De kennissessie van het jaar die je, als groeiende ondernemer, niet wilt missen!

Op donderdag 20 juni organiseert MKB Twente in samenwerking met de Persgroep een interessante en leerzame kennissessie.  Deze keer op locatie van onze Strategisch Partner, in het mooie gerenoveerde Balengebouw in Enschede.

Locatie: Balengebouw, Lonnekerspoorlaan 114b Enschede
Datum: Donderdag 20 juni
Tijd: 16:00 uur - 18:30 uur

  Lees meer...

Kaart wordt geladen...

De Persgroep
De Persgroep Nederland is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app op tablet, smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.
Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken zoals het AD, de Volkskrant, Tubantia, ruim 120 huis-aan-huiskranten (waaronder Huis aan Huis Enschede), IndeBuurt, De Ondernemer en NationaleVacaturebank.nl. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views.
Echte media. Echte mensen. Echte resultaten.

De thema’s en sprekers tijdens deze unieke kennissessie zijn:

 

De customer journey. Welke reis legt jouw klant af?
Door Raffi Aykaz | Manager Branded Content & Development bij De Persgroep

Een grote uitdaging waar ondernemers mee te maken hebben, is het sterk veranderende mediagebruik van consumenten. Weinigen zagen 20 jaar geleden aankomen dat we massaal mobiel online nieuws zouden gaan consumeren via onze smartphone. Door de sterk gefragmenteerde mediaconsumptie wordt het voor bedrijven steeds moeilijker om hun doelgroep effectief te bereiken. Tijdens deze presentatie staat Raffi stil bij de veranderende mediaconsumptie en het feit dat we nieuwe doelgroepen op andere wijze moeten bereiken.

 

De krant in transitie
Door Paul Berkhout | Adjunct Hoofdredacteur De Twentsche Courant Tubantia

De mediawereld is volop in beweging. De aandacht van consumenten voor sociale media, Netflix, Youtube en de mobiele telefoon maken dat traditionele media zoals kranten, radio en televisie razendsnel mee moeten veranderen. Voor Tubantia is dat niet anders. In de afgelopen vijf jaar groeide het online bereik naar 200.000 bezoekers per dag, gebruiken 100.000 mensen de mobiele app en worden online video’s gemiddeld 75.000 keer per dag gekeken. Ondertussen komt er ook elke dag gewoon een krant uit. Wat is de rol van Tubantia in deze tijd? Hoe worden journalistieke keuzes gemaakt en hoe verandert de organisatie mee met de uitdagingen van deze tijd?

 

Na afloop van de presentaties is er voor de geïnteresseerden de mogelijkheid om aan een korte rondleiding door het Balengebouw deel te nemen.

 

Alle aanwezigen ontvangen bovendien van de Persgroep het boek ‘Groeien met digitale marketing’. Het geeft de ondernemer een volledige aanpak voor meer leads, omzet en naamsbekendheid. Het boek neemt je stapsgewijs mee in allerlei belangrijke items die daarbij helpen.

Kennissessie bij De Persgroep

do, 20 jun. 16:00 Kennissessie bij De Persgroep Balengebouw

Foto's

Momenteel zijn er nog geen foto's beschikbaar!